今晚Emma小姐丟來她最近愛的歌~ I Love The World
原來....原來,原來前一陣子在Discovery看到的廣告歌就是這首
好好聽,好愛!
Thank you, Emma...我知道我的學生們又能學哪一首歌了.....

(把中英文歌詞PO在下方了,希望大家喜歡也愛這個世界 )



對白
Astronaut 1: It never gets old, huh?
它永遠不會太老吧?
Astronaut 2: Nope.
不會!
Astronaut 1: It kinda makes you want to...break into a song?
該不會是它讓你想唱首歌吧?
Astronaut 2: Yep.

演唱
I love the mountains,
我愛高山
I love the clear blue skies
我愛乾淨的藍天
I love big bridges
我愛大橋
I love when great whites fly
我愛看大白鯨飛舞
I love the whole world
我愛這個世界
And all its sights and sounds
以及它的所有景色及聲音
Boom-de-ah-da, boom-de-ah-da (twice)

I love the oceans
我愛海洋
I love real dirty things
我愛苦差事
I love to go fast
我愛狂飆
I love Egyptian kings
我愛埃及法老王
I love the whole world
我愛這個世界
And all its crazy things
以及它的所有瘋狂
Boom-de-ah-da, boom-de-ah-da (twice)

I love tornadoes
我愛龍捲風
I love arachnids
我愛蜘蛛
I love hot magma
我愛熱岩漿
I love the giant squid
我愛大烏賊
I love the whole world
我愛這個世界
It's such a brilliant place
它是如此的燦爛
Boom-de-ah-da, boom-de-ah-da (repeating until fade)





arrow
arrow
    全站熱搜

    claire4fun 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()