前天是阿嬤離開一年,家裡請了老師來合爐
結束後也請老師來看新家

只是在這之前~我就先去圖書館借了幾本風水書來翻看~
說我信風水,倒也不盡全然~最主要還是參考著讓長輩們安心~

話說,之前其實對新家並沒有100%的滿意~
但...在我看了風水書對照後

哇~坐北朝南的新家,廚房就在風水上最好的正南方
廚房則象徵財位,爐火要旺、食物要多......ho ho ho~這是在暗示我可以對廚房大張旗鼓嗎?
另外~主臥房的位置,我們預定的書房(文昌位)也都符合風水上最適合的位置

因此風水老師還沒開口時,我就很高興的說是不是這邊~是不是那邊~

另外~屋外陽台出去剛好是棟新大樓~沒有任何蜈蚣煞、小人抬頭煞之類的~
(雖然我也覺得那些無所謂)

但聽了就也還是覺得開心滿意~
對新家就更肯定更喜歡了~~~

回上一層(熱鍵:b)

唯一有的就是從陽台通到廚房去的穿堂煞-->以屏風或櫃子或門遮擋
另外客浴門和臥室門相對--->以過膝門簾遮擋
主臥有兩扇窗~其中一扇窗會對到床頭~所以要遮一半起來-->以畫作或木板隔起~



請老師看風水 tips

■確定家裡的文昌位
■財位 (通常就是家裡門進去的左對角!)
■屋內屋外有無"煞"
■主臥床頭位
■其他房間床頭位~和家裡人口適合的房間~(老師就說喬喬適合住R3、阿杰適合住R2、婆婆兩間都適合)
■屋內適合色調~(這個我忘了問到!)
■依主人八字適合的動工時間和入厝時間


目前看的動工時間是6/19~
入厝時間符合我和莊先生則剛好是中秋節那天 真是大吉日~


動工前要先"淨室" -->用陰陽水+抹草灑室內

入厝則要準備六件物品-->水桶、米統、六匙碗箸、鳳梨一對、采頭一對、掃把畚斗一付

家中燈要全亮、煮紅甜湯圓~水要滾,傍晚拜地基主(2碗飯+3樣菜)




ps 之前Catherine有提醒大門進去好像不大適合看到餐桌~
我在一些風水網站上也有看到這樣的論述
不過那天問老師~他說無大礙...哈! 很好~這樣才能符合我目前的設計~

另外,前晚在研究這風生水起四個字時~意外發現一個香港團體:農夫fama....
剛好有首歌就叫風生水起~

真是有意思極了~



歌詞在這~

玲玲出嚟又睇掌喇 農夫今年又攞獎喇
睇掌睇掌睇相 急急如律令
攞獎攞獎演唱 俾啲掌聲有請

一命二運三風水 人有三衰六旺 我仲要衰到幾歲
究竟點解 佢出世嗰時含住條金鎖匙
又點解 我成間屋仲細過佢個坐厠
又點解 我次次買六合彩時中得一個字
係咪我出事 出世喺亥時
點解 佢係我波士揸波子
我好多Coins佢好多女士
同人唔同命同遮唔同柄
十九八七六五四三二一

一命二運三風水 四捨五入犯太歲
六六無窮都仲咁衰 七除八扣又九十歲
十個光頭都唔同命水
人出唱片我出唱片 出到喺頒獎典禮裡面
鏡頭唔影呢面 觀眾睇我唔見
我哋坐喺側田嘅側面側面側面側過側田
點樣先做到歌星 急急如律令 俾啲掌聲有請

玲玲出嚟又睇掌喇 農夫今年又攞獎喇
睇掌睇掌睇相 急急如律令
攞獎攞獎演唱 俾啲掌聲有請
一命二運三風水 四積陰德五六歲
七八年後我生個女 九十幾歲都仲未去
個個都唔同命水
人踢波時我又踢波
但係點解人哋踢皇馬 我就踢南華
球迷唔多想睇 我又唔多矜貴
場場都以和為貴打和打和和過和仔
點樣先做到球星 急急如律令
俾啲掌聲有請

獨白(麥玲玲):
我話屬豬嘅朋友 屬鼠嘅朋友
屬牛嘅朋友 屬老虎嘅朋友
屬蛇嘅朋友 屬馬嘅朋友
夠唔夠十二生肖呀 (點呀 嘅朋友點呀) 嘅朋友

睇掌睇掌睇相 急急如律令
攞獎攞獎演唱 我哋有請玲玲

轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網
Rap(麥玲玲):
我一出世就識睇梅花易數
用咗廿年羅庚東南西北梗係分到
我掌又睇到 相又睇到
要Rap都完全冇難度
鼻頭好有肉 內心就冇毒
眼睛水汪汪 桃花運暢旺
眉尾散 儲錢難
上唇厚重情 下唇厚比較重性

玲玲玲玲 我有嘢問
問吓我嘅桃花運

Rap(麥玲玲):
C君好男人 過幾年就結婚

呀玲玲玲玲 我有嘢問
問吓我老婆係乜嘢人

Rap(麥玲玲):
陸永大情人 個老婆好銷魂

呀師父答唔答得到
我第時做乜嘢好

Rap(麥玲玲):
C君文筆好 最啱做寫稿佬

呀師父賞個面
答我做咩至有錢

Rap(麥玲玲):
陸永要表演 最適合做幕前

玲玲玲玲咪走住
農夫有咩要注意呀

Rap(麥玲玲):
C君多主意 陸永要做主持
羅庚最緊要睇得啱
人哋點樣講你都好閒

玲玲出嚟又睇掌喇
農夫今年又攞獎喇
睇掌睇掌睇相 急急如律令
攞獎攞獎演唱 俾啲掌聲有請
arrow
arrow
    全站熱搜

    claire4fun 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()